با مقالات گرما گستران به روز باشید

مشکلات دیگ‌های بخار

شرکت گرما گستران آرامیس،با سابقه درخشان در تولید انواع بویلر بخار ، روغنداغ، آبگرم و ساخت مخازن ذخیره قیر و پالایشگاهی

به طور معمول و در بیشتر مناطق آب مصرفی در صنعت و منازل، سختی چندان پایینی نداشته و همین امر مشکل اصلی کار با دیگ های بخار است. سختی آب به میزان املاح موجود در آن اشاره دارد. هرچه سختی آب بیشتر باشد، خرابی دیگ موتورخانه محتمل تر است.

در واقع، هنگامی که آب در مجاورت حرارت قرار می گیرد، دچار تغییراتی خواهد شد که به واسطه آن، این املاح را به صورت رسوب از خود بر جای می گذارد، به همین علت دیگ های بخار باید به صورت دوره ای با کمک اسید شستشو داده شوند، که به این اقدام اسید شویی دیگ می گویند. عدم اقدام به اسید شویی دیگ در مواقع لازم، ممکن است به خرابی کلی پره های دیگ چدنی یا فولادی ختم شود.

شرکت گرما گستران آرامیس ، فعالیت خود را در ابتدای دهه 80 آغاز نموده و در ابتدا به عنوان طراح در صنعت تاسیسات با شرکتهای تولیدی همکاری نموده و سپس از سال 87 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع بویلرها شروع کرده و هم اکنون زنجیره‌ی تولید خود را در زمینه بویلرهای بخار، روغن داغ ، آبگرم ،آبداغ ،تجهیزات تاسیساتی ، انواع مبدلهای حرارتی ، برج های تقطیر و مخازن ذخیره نفتی گسترش داده است و با عنایت به لطف خداوند در حال افزایش فعالیت خود در این حوزه ها می باشد و طی این سال ها همیشه کیفیت تولید ، ارجعیت به کمیت داشته است و رضایتمندی مشتریان ،مهر تاییدی بر این مقوله بوده و همچنان ادامه خواهد داشت.

طراحی و ساخت انواع دیگ بخار از ۱۰۰ کیلو تا ۲۰ تن در ساعت
دیگ روغنداغ از ۲۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰۰ کیلو کالری بر ساعت
دیگ آبگرم از ۱۰۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰۰ کیلو کالری بر ساعت
ساخت انواع مبدل حرارتی ، سختیگیر ، کندانس ، دی اریتور

تهران-شهرقدس،خیابان 45 متری انقلاب ،ساختمان کندو

02146063129

02146069985

09128192128

09212326386